GROEPSTRAININGEN

Bij Jim’s Gym worden er vijf groepstrainingen gegeven waaronder indoor cycling, small group, bootcamp, zwemtraining en looptraining.  Tijdens de groepstrainingen wordt je professioneel begeleidt, checkt een van onze ervaren trainers of je de oefeningen goed uitvoert en wordt je persoonlijk uitgedaagd. 

Bekijk hieronder de groepslessen en schrijf je in via de Virtuagym app! 

Indoor cycling

Met indoor cycling ben je aan het trainen op hartslag. Hierdoor train je op het juiste inspanningsniveau, zie je dat je vooruit gaat en herstel je snel. Dit is een training waarbij je werkt aan je uithoudingsvermogen en kracht. Bovendien verbrandt je veel calorieën. Het fietsen in groepsverband is erg leuk en motiverend. 

Small group

Met deze krachttraining zal je in klein groepsverband alle spiergroepen trainen. De small group is een total body workout op jouw niveau met persoonlijke aandacht. Dit zal uiteindelijk jouw kracht, coordinatie, souplesse en uithoudingsvermogen verbeteren.

Bootcamp

Buiten sporten heeft voordelen voor zowel je lichaam als je geest. Met bootcamp combineer je cardio en kracht. Tijdens de training ga je in groepsverband hardlopen en maak je gebruik van alles wat je tegenkomt in de buitenlucht voor verschillende oefeningen. Denk aan boomstammen, bankjes, paaltjes, trappen, klimhekken etc.  

Zwemtraining

Met zwemtraining train je op een uitdagende en leuke manier al je spieren. Hierbij focus je voornamelijk op techniek. Zwemmen is een goede aanvulling op je looptraining. Hierbij verbeter je de samenstelling van je spierstelsel.

Looptraining

Tijdens deze training zal je in groepsverband hardlopen. Hierbij wordt er door onze ervaren loop- en triathlon trainer gekeken naar jouw houding, ademhaling en looptechniek. Hierdoor zal je algemene conditie verbeteren en zal je geen last krijgen van blessures.